Nattinlägg!! :D

Tjatjaaa. nää men hej! :D sitter nånstanns i småland nu ! härligt att vara tillbaka här, jag bara älskar dialakten. hehe.borde typ sova snart.men nä  inte så trött faktiskt. vaknade imorse av att Danny ramlade på mig alltså en planch jag har över min säng. han fick ligga på golvet för jag orkade inte sätta upp affishen igen. sen började det åska massor, f1 läskigt stömmen var nära på att gå. tur de inte var mitt i natten iaf... drog iväg med bussen på eftermiddagen och sen tåg. najs! :D haft kul med tove innan vi hämtade Lina på stationen. sen hade vi ännu roligare, älskar våra idéer asså. så bäst. sen var vi helt flumm. undra var de var i coolan egentligen. höhö . vi var väldigt seriösa asså. har suttit och kollat på frondas musikvideo bekant kille i klippet kolla in . typ låten heter underbar . sen kom jag på en gammal låt där Danny är fin häst. The provider - Wanna feel real. kolla in dom två.  :p 


om några timmar blir det att träffa finisar med underbara vänner.

Saknade matte. först senaste bilden på oss och sen första bilden på oss. typ 3 år och tre månader sen. :p





 Och Taggaa 19/20 dagar!!!<3


Puss&kram! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

vem är det som är med i videon som du känner?:) för det såg ut som Mattias men jag tror inte att det är han:)

2011-08-28 @ 20:49:35
URL: http://emeemd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0