Igår! <3

Rix i Malmö . lite mer än ett år sen sist. galet kul att vara tillbaka i den staden. Rix i malmö är verkligen bra!:D 


igår vaknade jag såå sjukt tidigt på morgonen så de inte är sant, drog iväg med bussen kl 5 på morgonen . framme i borås fixade jag biljetter och väntade på tåget som skulle gå 7.06 . Tåget körde några mil sen bara stannade den stod stilla i en halvtimme typ, "vi har problem med .." ja nått jag inte kommer ihåg nu . därför fick dom bara köra hälften så fort, kändes som att jag kommer missa mitt x2000 tåg i alvesta men tänkte de var ju ändå gott om tid, hade ju 50 minuter att vänta i alvesta. så men nä .  kom fram till alvesta FEM MINUTER efter x2000 gick, asså dom kunde inte vänta?! :S vi var typ minst 5 pers. fick iaf gratis öresundstågbiljetter. och så åkte tåget typ 10 minuter senare.  var iallfall framme i malmö en halvtimme efter jag skulle varit framme. där mötte jag Victoria på stationen. åh så fina minnen man har fortfarande därifrån ,galet! man bara tänker på den natten när man är där iaf. vi gick förbi "jedward hotellet" och sen till stora torget. hahah inga fans där. men folk var ju i skolan så därför . gick till "rixfm hotellet" . hände inget kul där så gick tillbaka. chillade i upplevelsebyn. åt mat och tävlade i introtävlingen , men jag vann inget :(  drog bort till hotellet igen för och se om de hände nått kul där, men de gjorde det inte.  :( efter en stund kom Hanna,Nicole och Frida.  och lite senare kom Mohombi i en bil. haha så kul vissa av oss trodde att han inte kunde svenska, så ba "ska vi ta foto?" . :D lång var han också.  lägger in bild senare när jag fått.  :D Några rosa gubbar var utanför hotellet chris gick ut och fotar dom sen går han iväg helt själv. så kom Danny & Tove . Danny var fin och kom fram och kramades.sa att han skulle sova.  vi drog bort till en pizzeria och några av oss gick till Netto. sen gick jag och victoria tillbaka till hotellet , vem ser vi inte då? jo danny står tvärs över gatan i hundra år.  skulle han inte sova?! :s vi ser chris i lobbyn. vinkar till han att komma ut så gör han det. var hur mysig som helst. vet inte om han kände igen mig sen i söndags. han sa iaf inget. men han kollade på mig som att han kände igen mig.  ialfall tillslut så går han tillbaka mot hotellet, går fram till oss pratar lite, som vanligt får jag hjärnsläpp så sa typ inget. innan han går så typ klappar han mig på armen.finis! han drog iaf sen upp på rummet ..vi drog bort till rix sen. och var där. såg lite olika artister gå ut och in ur bilarna. missade typ hela festivalen. såg mohombi iaf och hade sjukt dålig plats. gick runt all folkmassa och missade danny när han kom till baksidan , men var ju ändå typ massa folk där ändå :( såg sunrise avenu och chris och tillslut danny,. då hade jag fått bra plats på sidan längst fram,. inte lika kul där utan mina fina vänner :( men ändå bra. stack direkt till hotellet sen. såg lite artister där. Danny gick rakt in... han gick ut några gånger. vi stod och pratade med Chris musiker eller vad man säger, mysig kille! fattade typ inte hälften av vad han sa. Berättade att dom skulle flyga jättelångt imorn (idag då ) minns inte vilken stad han sa just nu. och en av gångerna Danny var ute så stannade han och pratade lite han var påväg att gå utan att pratat med alla. sen sa en av mina fina vänner "vi finns också". han stannade till och kom tillbaka ut sträckte ut armarna  ingen gick fram till han för att krama han först , han stod och pratade om true talent . han var påväg att missa mig när han skulle gå in på hotellet igen, men sen såg han mig och kramades jag hälsade från julia & Lina, han fattade inte vilka  jag menade & jag  förklarade mer. han fattade fortfarande inte. men sa jag skulle hälsa tillbaka. han drog in sen . och stefan som sjunger med ramsells kom ut vi fotades lite med han. !:D sen gick danny och nån iväg ut på stan...

Nä inget mer hände , dryg natt. men så värt de ändå på nått sätt.Galet att jag rest 11 timmar tillsammans både igår & idag. har sovit hela förmiddagen på tåg nu. ska hem från stan snart. ska nog lägga mig en stund i sängen med.!  Godnatt typ.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0