27 juli - Uddevalla <3

Dagen började med att jag vaknade tidigt, fixade mig och åt frukost, stack iväg med bussen 08.20 typ, var buss byte i borås, kortläsaren funkade inte = åka gratis buss = Naajs ! väl framme i gbg vid 9.30 så mötte jag Annelie, laddade på mitt busskort och sen laddade mobilen lite, innan våran resa mot den fina, varma & underbara staden uddevalla började.gick runt lite & sen gick til riverside. statt vid entrén..gick till mcdonals såg fina turnébussen stå parkerad, fick ett sms. några minuter senare går Danny,Alvaro,Daniel & Jonah förbi utanför mcdonals , men vi satt kvar, känns ju bara dumt att springa efter och vi hade ju inte ätit klart heller, hade man gått på dom är ju en sak..men gå efter är en annan sak :p så vi lät dom va...gick runt lite efter mcdonals innan vi satte oss vid entrén igen i skuggan . FÖR VARMT typ. satt där en stund och pratade och kollade på allt folk, rojin kom & hälsade lite och sen kom även Emmy :) sen kom Rojin och hennes kusin tebax & efter en stund så gick fina killar förbi oss. jag & annelie gick runt, chill på en brygga. Så varmt asså. Stchekhet. . Efter en stund kom Rojin och hennes kusin till oss, vi hörde att soundshek hade börjat, Annelie blev plötsligt mycket längre än oss och tog en fin bild på grabbarna med min kamera , syns jättebra, japp!  :) så där stod vi och såg/hörde på soundsheket. svårt att stå still när Danny sjunger. :p men hade ju vatten 1 meter bakom mig, de var några gulliga hundar som bodde på en båt som gick ut när Danny började sjunga , dom bara stod och lyssnade och njöt, hahaha xD 

                   
                   
                   
                   
                   

vi gick tillbaka till entrén typ direkt efter soundsheket var slut, jag skrev på mitt kort som jag skulle ge till Danny, blev väldigt lyckat. skrev massa fel och för mkt så allt fick inte plats. very good typ. nej men ett av felen var iaf att jag skulle skriva datumet så ba 200.. oj nej de var fel, fick ändra 0 till en 1a.. aja hoppas han kan/kunde läsa det ändå..lite kaos vid insläppet men typ 2 meter in ba : legkontroll. haha. sen typ 3 meter till kassan. knas. men fick band och sen fick jag plats längst fram sen blev det ännu mer schteek vid scenen & stefan gick runt och pratade i telefon typ hela tiden :p... Mia hennes ,Rojin & hennes mamma kom efter en stund Madde kom vid typ halv 8 :)lite innan 8 så kom Magnus Hedman upp på scenen pratade lite & presenterdade Danny & dirty loops, jag var fett taggad :D Scenen var hur nära som helst och inte alls stor, det var awesome väder, soligt & varmt. allt var toppen! fick hur många fina blickar som helst av D. så fin han är, fotade väldigt mycket under hela konserten för jag såg hur bra bilderna blev (a) 1000 gånger bätte här än på dom andra konserterna typ (a) när han skulle sjunga "in love whit a lover" så vet dom som varit på konserterna att de är speglar, solen lös på dom så man blev typ bländad .. Tacktyp! fick otroligt fina bilder där iaf! Han stod på scenen & pratade om sina solglasögon och så sjöng "leende guldbruna ögon" och så helt plötsligt säger han till min kompis Emmy som står brevid mig : "Någon som jag alltid tyckt har fina ögon är du, denna låten är till dig" . aw hur fin får man vara egentligen så satte han sig ner och sjöng till henne. när jag stod där så kunde jag nästan inte hålla bort tårarna, de var så fint verkligen. så lärde han oss dansa också...STEGA! alla går dit! en två tre fyr fem sex sju ått. hehe , värsta kul va de! typ första gången han gjorde det?! iaf första jag va på :) iallfall konserten var sjukt braaa! den bästa typ denna sommaren. hade så kul under hela konserten. 
                  
                  
                  
                 
                 
                 
                 
                
                 
                
                 
                
                
                
                
                
                
                
              
              
sen blev de signering, köpte en planch av ruben härmade mig vad jag sa att jag skulle ha "också en planch". japp kul kille. vi stod ett tag bakom alla. eftersom de var en kö?! sen hamnade vi vid staketet men så var han flera meter bort från oss och såg han gå och andra hållet, så vi gick to the other side.. och så när han såg oss så gick han fram. vakten stod typ kvar. gulligt! men vi behöver ingen vakt. :D pratade med Mia & annelie först. sen var de min tur. vi kramades och så gav jag han ett brev , han stoppade de i fickan på sin one-pice :) sen skrev han på min planch. skrev mitt namn utan att fråga..!näähä konstigt att han kan mitt namn, de har han ju inte kunnat sen 2007 typ! (a) han skrev ganska mkt, trodde han var klar, tänkte typ ta den, men så var han inte det.ops. iallfall när han var klar så frågade jag om en bild. så tog Annelie en fin bild på oss, blev sjukt nöjd med den iallfall, älskar hans leende och så lampan bakom, jättefin! :D sen efterbilden så kramades vi igen. jag älskar hans kramar. han gick och skrev mer autografer, tog 2 bilder på han & madde. sen när signeringen var klar så drog jag,Annelie , mia & hennes mamma till mcdonals. när vi suttit bara några minuter så kommer det och sätter sig en fin kille vid bordet brevid "nej men där är ju daniel" (daniel norberg asså) coolt att han bara dök upp sådär, okej han bor i uddevalla men ändå:) han och hans kompisar satt och pratade med oss , eller ja mest mia & hennes mamma.. har glömt en del av vad vi sa men vi pratade om vad färgen på våra band runt handen "gyllenbeige" och "alla mammor har jobbat där". så knas men så fin. iallfall Annelie skulle gå till sin buss så vi sa hejdå till henne vid bordet. strax där efter så hade både Daniel,hans kompis & jag,mia & hennes mamma ätit klart så vi gick, dom mot stan och vi mot festivalen igen jag ville tagit bild på Daniel där, men kändes lite fel när han satt och åt. hehe och sen när han gick hann jag inte ta nån bild heller. kom in lagom till the poodles stod på scenen, eller dom hade nog spelat några minuter. sa hejdå till mia & hennes mamma, sen gick jag bort till Madde, satt och skrev PM till Danny från hennes iphone och sen efter en stund så gick vi och ställde oss i publiken fast ganska långt bak. Magnus hedman stod typ brevid oss och drack öl. haha xD sen efter spelningen så pratade maddes pappa lite med kicken för han känner han/dom :) vi hoppade över det, vi var ganska trötta och ville hem. och jag har ju pratat, tagit kort & varit backstage med dom en gång , 2008 haha de var kul.(a) iallfall började gå mot bilen, så började våran resa hem till Madde, var riktigt nära på att somna i bilen. men väl hemma hos Madde blev jag hur pigg som helst, vi låg och pratade i 1 ½ timme typ innan vi somnade. :D 

                    
                     
                     
                    
                    
                     
                    
                   
                                      COPYRIGHT on all pictures, Don't take them!

Kärlek på dagen!mysig dag , TUSEN TAACK ALLA FINA VÄNNER som jag var med där, Danny, dirty loops, dansarna, Daniel Norberg & The poodles för denna grymt underbara dagen i den vackra staden . Även ett stort tack till maddes föräldrar som lät mig åka med dom hem! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

han körde dansskolan i eskilstuna också, så riktigt första gången var det inte ;) men aa, haha :P

2011-08-04 @ 22:05:18
URL: http://aennenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0