21 augusti - Rix Fm festival .

Vaknade sjukt tidigt, gick ut till bussen, såg ingen buss, fick spriiiinga till stan. hann precis med den där nere, åkte till Borås, fick vänta på bussen till gbg, de var f1 kallt för att man kunde inte gå in väntsalen öppnar sent bara för att de är söndag. :( iallfall bussen kom och jag gick på, fick plats längst fram i dom coola två våningsbussarna som dom kör mellan gbg & borås och tvärtom :p hehe.  Jasmine  & Alice hälsade på mig när dom gick på.  och bussen började köra, gick så sjukt segt, ville bara fram... när jag väl kom fram så såg jag varken Emmy eller Annelie . men tillslut så hittade vi alla tre varandra och vi började gå mot scenen. såg att dom spärrat av bara halva där man står och inte hela som jag trodde det var.. frågade lite vilka platser som var upptagna och inte  som var upptaget och inte . var två sånna staketsaker man står på som var ledig så jag tog beslag på dom haha! xD seg väntan. men gick rätt snabbt ändå när jag vart där ca en timme så drog jag iväg mot centralen för att möta bästa syster Emelie. ! <3 var så underbart roligt att vi äntligen träffades igen efter ett år, vi drog tillbaka till scenen hade kommit en hel del mera folk under den timmen jag var borta och hämtade Emelie , Bland annat Lina,Tove & Sara , fick även veta att julia och alla andra visste en hemlis. skickade ett sms till Julia och frågade om jag också fick veta. strax efter så fick jag svar AWESOME! :'D vi. satt där och chillade i solen ett tag ,så öppnade dom upp staketet så man kunde stå framför hela scenen och inte halva som innan :p alla bara kaosade dit. medans vi bara ställde oss upp :p fick typ bara halva den ena staketsaken men vi fick plats sjukt bra ändå :p  jag,Emmy & Emelie drog iväg till mcdonals, emmy gick ifrån oss hon ville hitta nån annanstans att äta istället så då blev det bara jag & Emelie ett tag. vi satt där och pratade om allt och inget medans jag åt mat. sen drog vi tillbaka till scenen och allt folk igen. :) Emelie ville köpa en tröja så vi gick bort till Ruben & Fredric, ruben kollade typ på mig och log vi sa inget. men jag vet dom känner igen mig nu efter alla gånger jag sett/träffat dom i sommar , sen var de lite soundshek bland annat med Chris Medina som kom in på scenen och sjöng 2 meningar och sen gick men f1 coolt att se han ! ,Erik hassle och Nickeborg. glömt nån? iallfall de kom sjukt mycket folk. och tiden gick segt, men sen började allt och först var ramsells, Stefan är bra och hade väldigt mycket överenergi och hoppade runt asmycket och dansade... Jocke Ramsells är fin! och ja har verkligen saknat rix fm spelningarna.  sen var ulrik, Love generation (som jag faktiskt tyckte va bättre förra året), sen var de fyra killar som fick gå upp på scenen och göra magiska stolen eller var de heter. kommer bild på de senare. sen var de Nicke borg &  asgrymma braa Broken door.  Andreas Johnsson , fina Erik segerstedt!! <3 Erik Hassle. Chris Medina. ;D  sen sist men inte minst DANNY som fick avsluta hela rix fm festivalen. när han kört tre låtar så ropade alla en gång till en gång till. så sprang han & Erik upp på scenen och efter dom så kom Matte!! <3 de  var han som var överasknignen jag tror aldrig jag blivit så glad över att se honom som i söndags. shiit! vad jag skrek och han kollade på mig (oss) och log och var f1 fin. asså ah ! dom sjöng 3 låtar tillsammans var så underbart att se dom tillsammans på scenen igen den energin och glädjen dom har tillsammans är oslagbar.  efter alltihopa så blev de signering vid staketat. Kaaaaos kaos.  blev typ mosad av alla.  asså ta de lungt människor.! iiallfal danny såg  mig och vi kramades,sen var de en jobbig tjej som trängde sig emellan mig och Emelie , jag pallade inte stå där längre så jag & Emelie tog en promenad istället. sen kom jag på Lina hade min tröja så vi drog tillbaka, jag fick tröjan & vi gick till baksidan , såg danny var kvar genom ett hål. :p haha. . vi stod och pratade lite, sen kom dom andra tjejerna , vi hängde där en stund och pratade, sen skulle Lina & julia gå :( vi sa hejdå till dom . vi vinkade hejdå till Danny när han åkte förbi oss. :( visste inte vilket hotell dom hade , ville chansa på den dom hade förra året, men ingen orkade följa med och kolla så vi var vid ett annat hotell  :( efter en stund såg vi några vänner hade träffat chris medina och de såg ut som de var vid de hotellet som artisterna bodde på förra året så vi drog dit. men stax efter så var emelie tvungen att gå :( så sa hejdå :'( <3 och vi andra tre stannade kvar + dom andra tjejerna som också var vid hotellet, vi såg chris medina gå till en resturang mittemot hotellet .sen kom han mot oss och vi gick fram frågade om nån kunde ta bild på oss. de kunde christina .så efter några tagit bild på han så gick jag fram "can vi take picture?" . så ställde jag mig brevid han han höll om mig. och christina tog bilden "thank you" "you´re welcome" .hihihi jag var typ jätteglad och drog tillbaka till Emmy & Annelie. .några småkillar och deras föräldrar fick ner Danny så han kom ner och pratade med dom, fett söt. men han var inte pratsugen , han såg att vi satt där men drog bara upp, kul :( en random man kom och sa att vi var ett fotbollslag, haha. f1 skum person men ja. Chris kom igen och gick förbi oss "hey again" .. hihi fin kille.  nä ingenting mera hände och jag kände att jag var tvungen att gå till bussen så vi alla drog dit, sa hejdå till Emmy först som skulle gå till sin buss/spårvagn? och sen Annelie till sitt tåg..


AWERSOME MYSIG DAG. även om jag inte träffade Matte & Erik såg dom iaf!<3
och alla fina vänner gjorde dagen såå bäst. utan er hade det inte alls varit lika kul.<3

bilder kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0