EMD - Borås ,åhaga 17 april

vaknade halv 9, precis innan mitt alarm skulle ringa, datan, frukost , fixa och sen tog jag bussen till borås, missade den precis här utanför. så fick gå till busstationen i stan istället, hann faktiskt före den dit:p hehe. åkte till borås och mötte Li,Annelie, tvillingarna,Jennie,Lovisa på stationen, så kom Elin en stund också , sen gick vi till subway. sjukt bra låt dom spelade! (a) sen vandrade vi mot åhaga,  där träffade vi Erica,Felicia & Rojin , så väntade vi där, Jennifer & Christina kom dit också efter en stund , vi åt på burger king och solade och hade det mys!


sola :)

Killarna kom vid 17-tiden , Håkan va helt taskig , fick inte ens säga hej till killarna , inte ens bara stå där?! fasst de gjorde vi ju ändå men han ba "nej inga BARA" när nån frågade om vi bara fick stå där , ööh taskig. sen hade han ingen koll på hur många som skulle backstage, först tre,fyra.. eller var de fem,sex ? bra där -.- . de  blev lite jobbigt bland oss alla ute  alla blev helt nere ett tag :( men sen blev de bättre. Sandra kom vid halv 6 typ. sen efter en stund fick vi komma in till väntsalen typ...


Li & Annelie på scenen.

lite för 19 blev de insläpp,  Hittade min plats direkt typ, nr 13 längst fram i mitten, sjukt bra :) Annelie hade nr 7 platser ifrån , så vi hängde där lite, sen kom Madde & Hanna som hade platser brevid Annelie,typ 5 minuter före allt började så gick jag till min plats. satt där helt själv, värsta tråkigt. precis när de började kom Sandra J och satte sig vid mig, vi delade typ stol. värsta snält av mamman brevid  mig som sa efter en stund, du kan flytta dig hit åt så slipper du sitta så trångt :p tack! :D


stillbild från när dom sjöng anywhere is paradise

Awesome konsert, massa fina blickar under hela konsert , de satt en tant brevid mig, så gick hon iväg, Felicia,Erica sprang fram och tog hennes plats , Jennifer o Rojin satte sig framför, men sen kom hon tillbaka. då va dom tvungna att flytta på sig och satte sig framför mig istället, Danny typ dog av skratt, haha,  när dom sjöng what is love så sprang vi fram till scenen & de var sjukt mycket bättre & stå där <3 Danny skvätte vatten på oss, haha tack då :p ! och give me five med Erik & även Danny <3. och allt var så underbart bra, ville inte att allt skulle slut :'( jag fick typ inga bra bilder alls på konserten , därför är de ingen idé att jag lägger in dom :(
jag har inga ord för hur bra konserten är , när dom är på scenen är de magiskt! <3




Gick ut en sväng, och efter en stund gick jag,Li,Anna & hennes kompis backstage :) men då va inte Danny kvar där för han hade gått iväg nånstanns "/, men Erik såg oss kramade Li först och sen mig "hej hur är det?" naw söt . men vi gick till Matte sen , fotade lite , han & Li  dom är så fina tillsammans  :)  sen tog Li denna bilden på oss som är ovanför, vet jag inte ser så glad ut på bilden, men jag var jätteglad ! :D:D

 
Anna & Matte , stillbilder från min film jag filmade (a)

     
     
Efter några minuter backstage så gick vi ut :)
väntade och så kom bandet ut till bilen &  sen Erik och matte.. kramade Erik hejdå, fasst hade ju redan gjort de där inne, men nu vet vet jag inte när jag träffar han nästa gång :( blev inte att jag kramade Matte, vet inte varför.. men så åkte dom. såg att Danny var kvar, så vi väntade lite till. vid 22.15 drog alla typ, utan att säga hejdå till mig! :( då var de bara jag,Li & Annelie kvar och  Jessica,Lovisa & Mikaela och sen en liten tjej och hennes mamma. Såg Danny gå runt och prata i telefon där inne där vi va backstage... så körde dom ut en lastbil, och körde in en mindre... Danny var påväg att gå ut trodde att han bara skulle gå direkt till bilen, men han stannar vid oss och såg jätteglad ut. den lilla tjejen ville ta bild men hennes mamma visste inte hur man tog kort "jag kan ta " hör jag mig själv säga , fick deras kamera, yog en bild. "den blev suddig va?" "ja :(" . så gick dom nån meter bort.  Annelie gick fram till Danny fick en mysig kram .dom pratar länge, filmade lite av de , och li tog massa bilder :) och sen tog Li bild med honom:)


Såå himla fina! <3

sen tog jag bild med han "marika också" , Annelie hade kameran så skulle hon ta bild på oss men de blev ingen bild, visste inte de först så lutade mig bort från han, Li fick kameran lutade mig mot han igen:) underbart att stå där brevid honom igen, hade ju inga förväntningar på att ens träffa honom.Li tog bilden på oss , sen kramades vi. sen gick han till den lilla tjejen igen och sen till Jessica,Lovisa och Mikaela och pratade lite..sen till bilen.


tycker om dig så mycket !
<3

efter han åkt så var vi påväg mot stan, men Li fick sms om att Sandra/Emma hade tappat sitt ID-kort så vi gick tillbaka för att leta, fick komma in på åhaga igen , men vi hittade den inte, däremot hittade vi en av killarnas blombuketter som vi fick av han som jobbade där, haha snällt, så vi delade upp den på 3 . så nu har jag en tredjedel av den i mitt rum. vi sa hejdå till Annelie vid bussen, sen gick vi runt lite i stan. letade EMD affisher, hittade en <3 sen väntade vi på bussen som skulle gå 00.25, åkte 25 minuter och sen gick vi av vid motorvägen och gick 3 km hem till mig, tog 40 minuter att gå...

Tusen TACK Danny, Li, Annelie,Erik, Matte och alla andra fina människor för denna dagen ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0