2010 - ett awesome år! <3 (del 1 )

Året började med Januari; som vanligt då. lov första veckan. Firade nyår hos Marie , såg Ondskan på film en natt och såg lilla Danny hela tiden typ i filmen  Åkte till jönköping 10 januari för att träffa Erik Grönwall för första gången i en bilhall, tvekade först på att åka, men bestämde mig dagen före att åka dit, träffade också Li,Victoria & Amanda för första gången där :) Linda kom dit också. Känslan av att stå framför en scen igen var underbar.  jag var där först av alla så det blev en lång väntan.! men värt de ändå . Erik grönwall kom & sjöng, grymt var de. första gången jag såg han ju . :D sen blev de signering.   var lite nervös  as usual :S men de gick bra fick autugraf,kram & bild , vi fotade lite sen nere vid scenen & gick upp igen, då stod vi alla 4 på scenen typ 5 minuter, awesome! och man fick ju inte gå upp mer än en gång eller hur var de? haha. Tomas fixade så vi fick gå upp ännu en gång och ta gruppfoto , den taskiga vakten skulle ta kort på oss , men först fattade hon inte så Erik fick lära henne , haha .smart tjej :P under tiden tog Linda massa bilder med hennes kamera. 17 januari började buggen igen, hade saknat det så mycket den 30 januari åker jag med Mamma och jörgen och ser Torgny melins i Varberg, på björkgården, Glennartz var där också . frågade Jesper om vi kunde ta bild, så gick han och letade och hämtade alla så tog vi gruppbild :) dagen efter alltså 31 januari så firar vi mormors 79årsdag! :)

 sen var månaden slut , hände inte så mycket denna månaden. men 10 januari var bäst ! :'D <3 

                  
                  
                          
                     
                   
Februari: månaden började med att jag åkte upp till sthlm den 4e till gärd, hade inte varit där förut så var rädd att åka fel, men lyckades hitta ändå, kom dit vid 20.00 på kvällen. sleep over och när jag vaknde den 5e så hade gärd hade gått till jobbet på morgonen så jag var själv där , dushade , åt frukost, data och tv , fixade mig, sen bussen till svt för att gå på Let's dance. Malin & Olivias tåg var försenat . :( hann bli insläppta innan Olivia kom, Malin kom inte alls. att sitta i studion var f1 kul. efter genrepet så tog vi kort med Matte !:) efteråt  va vi kvar lite på svt. sen sa jag hejdå till Olvia och åkte tillbaka till gärd. dagen efter alltså 6:e så hade Madde bjudit mig på en musikal, Carro mötte mig på  plattan och vi tog t-banan & träffade Madde & Sandra, såg på musikalen, den var bra, Amy diamond spelade Alice i underlandet,  sen hejdå till dom :( och jag åkte till söder, åt på pizzeria, kollade affärer, såg Janna. Frida kom. frös lite, tappade min vante höll på att förlora den ,, men som tur fick jag tillbaka den :) sen åkte jag tillbaka till gärd & då var sötnos kusinen vaken en stund sen skulle hon sova.  dagen efter söder igen, skev brev till Danny , & handlade lite i affärer. sen Hejdå sthlm :(( x2000 ner till Falköping + buss hem. 19e februari åkte jag till Hanna i gbg, träffade Madde i nordstan, och också Felicia,Bella & Erica, Matilda. pratade lite med dom. :D Darin kom dit, blev intrvjuad, sen blev de signering, en av dom bästa signeringarna, man fick sitta brevid honom, awesome! "till marika?" aw, han kom ihåg, fasst jag typ inte träffat han sen dec 08, bara sett han typ <3 sen mellogenrep själv på kvällen , f1 mäktigt att sitta där i scandinavium där de var fullt med folk och bara höra hans vackra röst. kul att han också "vann" och fick sjunga 2 gånger när dom repade. :) sleep over hos Hanna till den 20:e & de va då Darin sjöng i melodifestivalen och gick vidare :) 24 februari var de dax för resa nr 2 till sthlm träffade Victoria och va med hennes kompisar på onsdagskvällen, sen åkte till gärd och sov över där , vaknade tidigt den 25e februari & åkte och mötte Victoria på centralen , buss till svt & fikade där, träffade Matte som var supermysig!  dom tyckte vi skulle komma till kista :)  så sagt och gjort åkte vi dit, blev en sväng på söder först men över till kista, kom dit först av alla typ, inga folk. sen när dom kom blev dom lite intervjuade, vi gick till kön och då började Matte sjunga lite, synd att vi hade så dåliga platser då :( men sen signering  "tack för rosen". tog bilder och kramades.  sen efteråt tog vi mera bilder. sen skulle dom gå :( va med victoria lite innan jag tog t-banan back to gärd. så blev det 26e februari, mötte Victoria på centralen åkte tillbaka till gärd &  lämnade väskorna, sen till svt, kom dit samtidigt som Malin & Lisa :)satt och pratade lite, Victorias kompis michaela kom också,  sen fick vi va i studion, matte var awesome på att dansa paso doble ! :) tog bild med han efteråt & sen var vi i entrén.träffade Jonathan som dansar med Molly, *jag går runt* haha han var påväg att gå men sen kom han tillbaka, & så försökte han fixa  tv4 åt oss på tvskärmarna, gulligt . träffade även fina Eric Saade, och så tog vi fem grubbild, med världens *host* bästa fotograf , haha. :) efteråt åt vi på centralen och åt, sen var de dax att säga hejdå . "/ victoria åkte med mig till gärd och vi sov där. på lördagen den 28e åkte vi till södertälje för att se/träffa Reza. Alice svensson sjöng också där , typ inga folk va där , men dom sjöng bild. träffade även Rasmus. fick se en gammal bild på Danny, haha fint!  :P och sen sista dagen av februari så åkte jag buss halva dagen :(

Minns hur dåligt jag mådde denna månade, trotts allt bra som hände.! :( allt var kaos , med skolan , hemma och allt jag saknade vissa personer alldeles för mycket :'(  

  
  
  
                
 
 
 
 
                       
Mars; började med att jag, Erica & Matilda tog tåget ner till Malmö för att gå på rampljuset  & träffa Erik segerstedt 6 mars :) sjukt kul med en inspelning på 3-4 timmar fick se Erik i kilt och vi gjorde en hejaramsa med Erik :)härligt att när  vi kom till malmö med tåget från gbg så var det typ sommar i Malmö <33 Mamma fyllde år den 14 mars , men vi firade det den 20 mars, 26 mars så åkte jag tåget upp till sthlm , träffade Olivia där, när jag satt på bussen så mäkte jag att jag inte hade någon mobilladdare med sig, riktigt smart . fick köpa en ny -.- . gick på LD genrepet, Matte var helt awesome på alla danser.<3 efteråt hade man inte tid att prata med dom :( vi gick upp och var i entrén , träffade grönwall "kramar är mysiga" . Erik segerstedt var också där  kom fram och kramas & pratar :) Danny & Janna var där , men gick inte fram :( vi väntade kvar där tills Let's dance var slut, fick massa sms när han vunnit<3 sen tog det ett tag innan dom kom Erik grönwall pratade med victoria i min mobil & sen kom Erik & Danny. trodde dom gått någon bakväg , men det hade dom inte. Hade Teuta i mobilen, frågade om Danny kunde prata med henne, jag höll luren mot hans öra & han höll där samtigt , om jag hade släppt hade den ramlat i golvet!så de skulle inte vara så smart xD vi stod så i några skunder, men de kändes som en evighet, som bara vi var där..!:O vi kramades sen, sa förlåt ...Han förlät mig "äsh tänk inte på det igen" *kram igen*, berättade att jag hade saknat han, han sa nått jag glömt :( vi tog i handen. sen gick dom ut. vi med, jag minns känslan jag hade då efter ha fått träffa honom, de spelar ingen roll att det inte var så länge, det kändes så bra att får höra allt från honom...var ett tag tills våran buss skulle gå, men ändå så vi vid busshållplatsen, Matte åkte förbi oss. :/ synd vi inte tänkte på att va vid entrén. bussen till centralen kom sen & när  vi kom till centralen så gick de inga tåg till uppsala, bara nattbuss:( så vi fick vänta till 2 & sen åka nattbuss till uppsala, var där vid 3 .. vänta två timmar ute i kylan, jobbigt & f1 kallt! på morgonen 27 mars. åkte jag tillbaka  till sthlm och Olivia åkte hem,  sov en halvtimme på tåget,var hos gärd vid 10. såg reprisen av  Let's dance & sov lite sen in till kungsan för att se Darin sjunga på Earth hour bland annat en ny låt "only you can save me .mys! fasst f1 kallt :( så mina tår blev isbitar Brooken door sjöng där också fasst jag inte visste att dom var dom haha xD ,  träffade även Darin lite snabbt efteråt <3 sen hem till gärd, sova några timmar och ställa om kl . för att åka ett x2000 kl 8.00 på morgonen . framme i Borås vid 12.00 :D tog bussen till Borås bil, där träffade jag Bella & Felicia,  han som pratade skulle säga vad en tjej hade på en modevisning  sa "turkåt" istället för turkos fint. haha  !  xD sen kom ola upp på scenen vid 14.00 , ögonkontakt direkt och Bella & felicia fick sjunga i micken, och Jessica också :) vi gick på signeringen sen gick vi ut . de kom ut nån personal/vakt eller nått. vi frågade om Ola var kvar, han sa nej. en stund senare så kommer ju ola & therese "tjena tjejer" . tog bilder, kramas och pratar lite innan dom åkte.  vi gick in, timotej skulle sjunga vid 16.00 så vi såg dom också, gick på signeringen också fasst man egentligen var tvungen att köpa  nått. haha ! xD sen åkte vi till stationen & dom åkte till gbg och jag åkte hem .. sen skola igen. Jag & Emelie fick svar av Matte på aftonbladets chatt :)

Mars var en bra månad, våren började komma, fasst de var f1 kallt den sista helgen & lite kul att jag fick träffa både EMD, Erik grönwall , Darin & Ola på samma helg<3 lite synd var att Darin var i Borås på lördagen på dagen samma dag som han sjöng i kungsan... har ju bara 3 mil till borås :(

          

 
  
   
        
April ; månaden började med att jag åkte till mamma den 1 april, då jag också hade ett aprilskämt att jag skulle se EMD , alla överdrivde väldigt mycket , suck -.- ..4e april var jag med mamma & jörgen på björkården och dansade,Arvingarna spelade  , blev uppbjuden nästan direkt när jag kom dit & så träffade Kim efter spelningen:) var på gekås, fick veta att emd hade massa spelningar på hela helgen & självklart kunde jag inte åka, Frida ringde till mig när hon var i hammarby så fick jag höra när dom sjöng, satt & grät för jag inte var där:( var i falkenberg & den dagen minns jag att den var riktigt varm började kännas att våren var påväg:) sen var de back to school efter påsklovet, fick veta på onsdagen att emd skulle va i karlskrona på söndag, kollade tåg och sånt, verkade inte funka. sen var Amanda en ängel som sa att jag kunde sova där lördag-söndag :) men skulle inte komma hem heller, då var Linda en ängel och sa jag kunde sova  hos henne fasst hennes mamma skulle jobba och de var skola och sånt. jag vet inte vad jag skulle gjort utan er? så blev de äntligen lördag den 17 april och jag åkte till Amanda i älmhult, fick byta tåg i alvesta. hon mötte mig på stationen och vi åkte hem till henne, satt vid datan ,åt mat och kollade på tv. skrev med Li, hon skulle också vara med oss i karlskrona , de var hennes första gång hon skulle träffa EMD. jag och amanda vaknade tidigt den 18 april ,åt frukost & fixade oss, åkte till stationen tog tåget vid 9, sen åkte vi med de tåget till alvesta där vi skulle byta,  vi träffade Li & sen i växjö hoppade Linda på.. och våran resa började, vi fick åka buss från emmaboda till karlskrona för tågen funkade inte, de var lite segt -.- men vi kom dit vid 11.20 typ & vi börjar gå mot ön där dom ska vara, frågar lite folk och hittar dit, man fick inte vad vid scneen för dom hade spärrat av så vi fick vänta där  vid repet. efter ett tag kommer två stora turnébussar väldigt diskret(!) körandes förbi oss, Erik körde den ena :) kramades  & sa grattis till vinsten till Matte, tog även bild med Matte. <3 sen hade dom soundshek, sjukt kul att se fasst vi var en bit bort :( dom skulle åka , då var alla där  bak igen, dom drog bara typ. sen efter en timme kom dom tillbaka & hade bytt om och hade mer soundshek.  :D när det blivit insläpp och allt skulle börja så  sjöng dom 4 låtar & filmade 2 låtar till tvn, dom filmade en sak till tvn också & då stod emd framför oss. när dom var klara så gick vi bak till området bakom scenen. de var typ ingen där ,vi såg Matte han kom och pratade med oss :) sen efter ett tag kom alla. dom skulle åka, Danny trampa på min fot. hahahah & jag gav han ett brev + en sak. tog en bild på oss som blev fail, okej den kunde blivit sämre också .haha. Dom åkte & Amanda skulle åka hem :( jag,linda & li började gå mot tågstationen, sjukt underbart väder var de! <3  sjukt bästa tågresan tillbaka till växjö, =) <3 sen hejdå till Li :'( och vi gick av och gick till Linda, kollade på bilder & sen skulle vi sova, jag sov i deras soffa :)  sen på måndagen vaknde vi åt frukost, satt vid datan & sen tillbaka hem vid 13.00 tiden.  på helgen där efter åkte jag till min kusin & var  där hela helgen, så mys <3 sen skola & den 30e april. åkte jag ner till mamma igen där jag inte varit på en månad :D 

April april, våren var här på riktigt & de var superhärligt. känns som jag bara skrivit om när jag träffade emd den 18 april, de är den dagen jag minns bäst. hehe.  ;)

               
                
               
                
                     
                      
                      
                       
Maj ; månaden började med att jag var nere hos Mamma, var på gekås & shoppade lite,  firade jörgens födelsedag,  åkte till sötnos kusin 7-9 maj, fick veta att Matte ska bli pappa på söndagen när vi lyssnade på danny/emds skivor & fotade, gick och köpte aftonbladet & träffade Madde den dagen också , 13 maj , åkte jag till Borås, träffade min kusin & så sjöng robin där 2 gånger, först en kvart & sen lite senare på eftermiddagen/kvällen nästan en timme , han lånade min penna ,haha . brydde mig typ inte om fråga om vi kunde ta bild eller så. :P men kul att se han & jag älskar live musik ju, 20 maj åkte jag till Erica och sov över där, vi somnade halv 1 och gick upp 03.30 haha .xD några timmar senare så var vi i växjö, och sen buss till Eringsboda för att gå på kommunalfest, haha. vi kom till värsta fina stället i skogen vid en sjö , scenen var på vattnet.  Mojje & dag-otto uppträde och lite annat skit, jag träffade Linda, valde att stå där istället, mycket roligare  och bättre än att stå bakom dom som är längre, vid kvart i fem kom EMD och sjöng i nästan en timme, hade inte förväntat mig det, vi fick veta de på bussen dit, f1 grymt var det, sen signering som var stessad, sen gick bussen därifrån , och dom åkte fem minuter senare, kul.  åkte tåg till helsingborg, där jag & Erica väntade på bussen , som jag först inte trodde skulle komma, den va 30 minuter sen. buss till jönköping va där 2någonting , blev ett besök på mcdonals och sen gå ut till bussen, komma hem 6 på morgonen och sova till 17.15  , haha xD 28;e maj Studenten, galen dag, vaknade tidigt och champangefrukost, sen skolan och utspringet, åh! galet,  mamma , jörgen, gunnbritt, erika, sandra, emil, oskar, min bror, faster, myra, lasse, malin, bella & christer hade kommit.. sen åkte vi på flaket med OP1 bäst. åh saknar känslan! <3 sen studentmiddag/kalas för mig hos Marie. och där var Madde <3 somnade ganska tidigt vid 2  på natten, gick upp kl 8 den 29 maj och tog bussen till jönköping, väntade själv en stund och sen kom Annie & Ellen, och sen Anna och hennes kompis .vi träffade Anders fernette & såg han ha genrep, timmarna gick och de blev kväll , årets första rix började, lovestoned, anders, love generation, brooken door , darin, erik grönwall var några av dom som uppträdde , eller för att vara mer exakt så var de  alla som uppträde . det var så bäst! hade saknat och stå vid ett staket vid en stor scen ute.! träffade grönwall lite snabbt efteråt ,sen började våran vandring mot Annies bil, när vi kom dit så hade någon kört in i hennes bil så den stod mot ett träd (!) Asså moget, vem gär sånt?! fick ringa massa, det var så kallt & vi var hungriga och trötta och frös och efter typ 2 timmar på parkeringen  så kom äntligen den blåvita bilen, dom tog bilder, pratade & hjälpte oss flyta bilen, för de vågade vi inte göra, vi fick lov att köra hem den så, för att Annie & ellen bor i småland. dom körde mig till stationen, det blev mcdonals like last week.! där hade det varit barnkalas såg det ut som -.- mådde inte särskilt bra eftersom jag inte ätit någonting på nästan hela dagen. gick ut till busstationen vid 3-tiden på natten, de hade börjat ljusna och fåglarna kvittrade, åkte hem & sov en stund. såg sommarXet i repris. sen 30 maj så var jag på arbetsförmedlningen och pratade :)  kändes konstigt att inte gå till skolan....

sköna maj, fina dagar, började känna att de inte är långt kvar i skolan & när väl den 28 maj kom så var jag så glad, dagen var gal1bra och vill spola tillbaka och uppleva den dagen igen.  :) <3

  

       
 


juni; månaden började med att jag ser att EMD ska ha konsert i höst (som senare blev flyttat till våren 2011) men de visste jag ju inte då, biljettsläpp 10.00 den 3 juni &  vem ringde inte 10.02 typ? haha jo jag. längst fram i mitten ♥  hämtade biljetten samma dag,  var på gekås & mamma köpte lite till mig hon är bäst, var på min kompis student 4 juni, dagen efter den 5e juni så var jag & mamma på långås loge typ vid falkenberg på dans, arvingarna spelade där såklart, andra gången jag såg/träffade dom detta året. pratade och tog kort med kim efter dom spelat klart :) 8e juni får  man veta att Darin & EMD kommer till halmstad på rix fm festival 1 augusti, ni skulle sett hur glad jag blev då  :'D och EMD, Grönwall och Ola i gbg fick man veta då också... min bror slutade skolan 15 juni, 16 juni träffade jag Madde i Borås. åt glass på en bänk och stchteeekte i solen.  två dagar senare träffade jag Elin i Borås , , vi fikade & kollade i affärer och annars hände ingenting specciellt kul, daniel & victoria gifte sig , följde bröllopet på tv i 5-6 timmar. Darin sjöng Can't stop lov som han skrivit till Victoria & Daniel, EMD sjöng You and me song på operans tak.  <3

sommaren började komma på riktigt, hände inte så mycket i juni ,men rätt skönt det också. 
                 
                
                

Juli ; på månadens första dag så åkte jag tidigt till Borås , träffade Li,  vi gick till scenen, var där vid 10.20 , tog bästa platserna. Efter ett tag kom Bella & Felicia & senare även Annelie, vi sjöng, lekte med en ballong och hade det trevligt medans vi väntade, haha. vi var se på grand hotell, såg några i Eriks band, men ingen grönwall :'( vi såg en grönwall look-a-like , ropade på han, men såå var de inte han , haha pinsamt. bandet repade, vi träffade robin bengtsson vid scenen , tog lite bilder... han är typ dubbelt så lång som mig, eller inte riktigt, men nästan, haha coolt. (y) sen tog vi bild med pontus, jonh och jacke.  när robin repade drog vi till hotellet, men inget hände där, madde ringde och sa hon hade kommit, vi träffades vid scenen. sen blev det mat vid scenen och mera väntan. blev intervjuade av borås lokaltv, haha nej inte alls pinsamt.  kl 19.00 var förbandet.  sen robin bengtsson, som var f1 bra, mycket bättre än i maj.  mycket bättre känsla på en stor scen :) vädret var pefekt &  grönwalls show var grymt grymt bra, bästa på länge!  sen blev de signering, vakterna hade noll koll, fick nästan panik av allt, vi stod en timme, innan vi kom fram , minns inte riktigt vad Erik sa, men han va mysig och kramade mig :) <3 och sen träffade vi Erik lite snabbt på hotellet och typ missade bussen , satt i lobbyn till 2 , då var vi tvungna att gå, gick ut , efterfesten var slut , såg massa roligt folk... vi åt pizza med karl-ola i eriks band, eller han satt vid bordet brevid/bakom oss.  vi gick till hotellet sen typ halv 4 , Karl-ola kom & vi tog lite roliga bilder med han:) sen började några random killar prata med oss kl 4 på morgonen , de hade redan blivit ljust ute. haha. sen vi vara i lobbyn igen, de hade blivit gal1 kallt ute -.- en random kille från gävle bjöd oss på 2 pepsi, haha snällt, ja vi såg när han köpte dom åt oss.  sen var vi tvunga att gå ut igen.  Jag & bella köpte frukost på pressbyrån. nån timme senare  träffade vi erik grönwall på morgonen den 2:e juli innan dom skulle åka , han var såå söt. <3 dom åkte, Li skulle åka hem, Bella, jag & felicia åkte hem till mig , sov lite, sen ville vi ha pizza mitt i natten, haha. typ ingenting öppet då ju. Lördagen den 3e var jag på min brors kalas hos min faster. :)  6e juli  skrev jag brev till nere vid sjön  till , de blåste massa ;) <3  Natten mellan den 7e & 8e juli , fick jag veta att EMD skulle va i nora den 9e juli , skrev till Felicia, vi bestämde hon skulle komma till mig , men vi sa ingen tid. fick sen sms på morgonen, gick och mötte henne på stationen, kom hem till mig , kollade data, då hade ninath skrivit på emds hemsida. tur att man visste före så Felicia kunde komma tidigare till mig, hehe. iaf. somnade vid 12.  pigga och glada gick vi upp kl 3 på natten fredagen den 9 juli, dushade och fixade,  5.15 gick bussen , ca fem timmar senare var vi framme, haha. mysigt och fint torg. träffade på sötfågel som inte kunde flyga. naaw synd om den.  talanjakt och jag och felicia åt pizza vid scenen. liten stund innan de kom så träffade jag Amelie där, senare kom bästa in på scenen, vi sjöng baby goodbye med Erik <3 istället för att gå till signeringen så ställde vi oss vid staketet , massa snack , "ost min california"  , jag och Amelie tog bild typ samtidigt på danny, han kolla på oss samidigt eftersom vi stod brevid varandra, så kollar jag på Amelis bild "aw vad söt" , så kollar jag upp , så kollade danny fortfarnade på oss och hörde de , lite pinsamt. sen ställde vi oss i kön , Matte kunde mitt namn, blev så glad, "självklart" och så pratade vi hundra år om hur min kusin stavar sitt namn, och så försvann min singel typ . Felicia, danny & matte hjälpte mig leta efter den, vi hittade den som tur var :') vi gick i kön igen så E & D kunde skriva autograf till  min andra kusin ,"Bella du har alltid hetat bella" , haha , vi tog massa bilder & sen skulle dom gå, tog fiiiina nyckelringar, dom åkte och vi gick till bussarna, Felicia & jag åkte tillsammans till Hallsberg, för där skulle hon gå av, jag åkte vidare, var hemma 22.15  ja de var dagen lite kortfattat, sjukt underbar dag! :D  10 juli , såg jag eclipse, sjukt bra film! (y) 14 juli - 60 årskalas hos petra, sen åka till kräftfestivalen i glommen , inte så kul att vara där själv:( men de var sjukt fint väder, så fotade lite & tog bild med kim. den 17 juli firande vi min födelsedag i förskott hos mina kusiner <3 20e juli åkte jag till Annie , vi spelade minigolf, åkte till sjön & fotade.var verkligen jättemysigt:) tidigt den 21 juli åkte vi till Vimmerby , eller om man ska vara exakt ,  storebro, vi var fär först typ , sen kom Emilia & vi såg Darin ha genrep i typ en timme, sjukt niice var de. men man såg hur varmt han tyckte de var . sen skulle dom äta, märkte då att Jocke satt bakom mig. haha. :) Darin började prata med oss när han gick förbi, kunde frågat om bild, men det passade inte riktigt då, sen var vi tvunga att gå ut & samtidigt kunde vi ju passa på att äta han Uffe balla balla från talanang började prata med oss och snacka om att man skulle bada .asså f1 läskigt -.-, de blev insläpp och vi hamnade på rad 2 sen, men helt okej ändå. sen började det & Darin sjöng Lovekiller,viva lavida, money for nothing, step up & vill ha dig, massa lokala artister & kikkie danielsson var där också och sjöng. Han sjöng några låtar först och sen gick han & kom tillbaka, när han sjöng mfn kändes de som man va 14 igen, såå bäst var det, tänkte inte på att filma, tur jag har de på genrepet iaf :'D <3 sen när de var slut så åkte darin, synd hade viljat prata med han då efteråt. han försvann i en båt, jag och Annie åkte hem till henne, tog typ en timme, jag mådde inte alls bra, hade sån huvudvärk, jobbigt.   22 juli, min födelsedag vaknade jag hos Annie ,Ellen kom och sen skulle jag åka hem, hade en stund över i växjö, gick till systemet för fösta gången (a) köpte cider & smirnoff, sen åkte jag tåg till borås va där vid 19.00 träffade pappa & Ann ,, sen sa hejdå till dom, såg timoteij och nanne grönwall på torget när jag ändå va där. haha. försökte få bra bilder när dom signerade men de gick inte. för dom hade ställt en vagn i vägen + massa vakter :/ synd. haha, drog hem vid 22.40 typ, orkade inte stanna längre. när jag hade pratat klart med en kompis den 23 juli så ser jag att EMD/danny svarat mig på facebook, blev jätteglad :'D 25 juli bestämde jag & Felicia att träffas på centralen , åkte dit så jag va där vid 10, felicia skulle komma vid 11..vi va på nått café plötsligt ser vi Danny & Janna där, går vi fram till dom  ? nej fina Danny kommer till oss "hej kul att ni är här" , kramas och börja prata med oss ha de bra, vi ses snart " så gick han iväg till tåget, jag & Felicia drog till nordstan, gick runt & kollade där, åt på mcdonals & så . sen skulle min buss gå hem vid 15.20 "/ så då sa vi hejdå :( men tur vi ses snart.  Fick också svar av matte på facebook denna dagen. 27 juli  åkte jag till mamma vi åkte till halmstad typ för att gå på scotts spelning, inte så kul.såg han bonde söker fru fredrik, haha tänkte bjuda upp han, men så blev jag själv uppbjuden :P tog bild med Henrik sen, men orkade inte ta ny fasst den blev dålig haha. 28 juli åkte jag & träffade Erika i gbg i några timmar, trevligt! :D , 29 juli Status Quo konsert i varberg, med mamma,jörgen , joakim lotta,bror, petra & janerik  mammas & jörgens kompisar :) grymt stod längst fram! :D jobbigt att emd var i vårgåda samma dag, fasst visste ju inte om det för än samma dag och var ensam hemma då, går ju inga bussar hos mamma :(

det var typ allt om juli, blev så gal1 lång text, juli var en underbar månad! jag minns hur bra jag mådde, jag minns alla varma, fina sommarkvällar. <3 
                                       
                  
                 
                 
                  
                 
                 
                  
                 
                   
                   
                             
                              
                      
                    
          
             
            
              
                        
                         
                        
                        
                        
                        
                        

Tusen Tack alla fina människor för dom först 7 månaderna på året, håll utkik efter del 2 , den kommer så fort jag är klar :P

/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0