Änglagård - smygpremiär 17/12-2010

Tjaa kom hem för sen stund sen, jag & en kompis var på smygpremiären av änglagård ikväll. trodde inte de skulle finnas biljetter kvar, men de fanns det... i salong 2 , den som är lite mindre. men om jag ska vara ärlig är den salongen bäst, skönare stolar & typ mysigare....

filmen var sjukt bra. jag tycker ni ska gå & se den 25e december, juldagen! :)
då den egentligen har premiär


-----------------------------------------------------------------------------
mycket kommentarer om inlägget jag skrev om igår, jag vet inte hur jag ska förklara allt på ett sätt så det blir bra. ska en kväll förstöra allt ? nej jag vill inte de ska vara så.  :'(


Uddevalla, 4 december 2010.


Borås, 17 juli 2008.

finns så sjukt många mer bilder, och så sjukt många braaa & underbara minnen, varför ska jag bara minnas igår? de är fel när så många andra dagar har varit helt awesome.
  men jag minns hur ledsen jag var igår på allt. :'(
 
nu vet jag inte när nästa gång blir, kanske borås om 4 månader, om inte nått i närheten blir tidigare...

Puss!/ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0