061230 - 4 år sen...♥

 Godmorgon, sitter här nu & lyssnar på Heart.Beats.....

idag, är fyra år sen jag träffade Danny för FÖRSTA gången,  IDAG FYRA ÅR! Fyra fina år! jag kan fortfarande inte fatta att de gått så lång tid. det känns som det var igår jag stod och väntade i en bilhall i Gislaved , fast samtidigt känns dom är fyra åren som en evighet.  jag tänker på alla städer & platser jag har besökt från Malmö i söder till Uppsala i norr<3 alla underbara personer jag har lärt känna under den där tiden.! 

vi kom dit en och en halvtimme innan Danny skulle sjunga, de var inga fans där då,  jag minns känslan när han stod där framför mig & sjöng, helt magiskt ! <3   och sen blev de signering , minns hur nervös jag var, när jag fått autografer så frågade jag om vi kunde ta bild, han ställde sig upp och jag ställde mig brevid honom & så tog tog jörgen en bild  på oss & sen fick jag min första Danny-kram<3 jag minns hur lycklig tjej  jag var då :'D

sen den 30 december 2006 har vi träffats över 60 gånger till , varje gång har varit specciell, även om  några varit lite bättre än andra :')<3 


Tusen tack, inga ord i världen kan förklara hur tacksam jag är för att du finns.


vad folk än säger så kommer jag alltid lyssna på Dannys musik
 och han kommer alltid ha en specciell plats i mitt hjärta.

/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0